Tröööött!

2009-06-24 @ 18:22:10

Hej på er,

blev 2 timmar extra jobb, men vad göra väl det? Det var ju frivilligt. Jag är ju ändå här uppe för att jobba och möjligtvis träna. På tal om att träna är det inget jag orkar ta mig för idag. Jag är helt slut och så himla trött. Sov ju cirka 6 timmar i natt, jobbade 10 timmar och sitter nu gäspandes i soffan. Blir nog en kvällspromenad sen kanske, men det är allt jag orkar uppbåda. Känner att jag behöver röra på mig efter alla kalorier jag fått i mig på jobbet. 1/2 kanelbulle, 1 Egg McMuffin, 1 McBagel, 1 frukostmacka och jordgubbsshake. Inte det bästa man kan äta men jag var så grymt hungrig imorse.

Finns inte så mycket mer att berätta för tillfället faktiskt. Jag hoppas på att somna tidigt, vakna tidigt och ta en joggingtur innan jobbet imorgon. :) Komma ut innan solen steker sönder mig. :P Måste verkligen köpa solskyddsfaktor! Än så länge har jag ju mest jobbat i det fina vädret, eller grejat med andra grejer, så speciellt mycket "stekande" har det inte blivit och därav har jag faktiskt inte skaffat mig någon solskyddsfaktor trots att jag tycker det är mycket viktigt att ha en. Ska nog införskaffa mig en på fredag, innan Pumpen som är planerad till kl 12. Sen kommer mamma, morfar och småsyskonen förbi, skall bli riktigt mysigt. Måste städa en del först bara :S

Idag finns det faktiskt en hel del skräp på tv om man inte har något bättre för sig, till exempel:

Miss Marple - tv4 kl 20.
Cold Case - kanal 9 kl 20.
Leila bakar * 2 - tv4+ kl 20.
Brooke knows best - Mtv kl 20.
X-Men 2 - tv4+ kl 21.
SYTYCD - kanal 5 kl 21.55.
Generation Fett - tv3 kl 22.
Navy CIS - tv3 kl 23.

Det är synd bara att det bästa programmet ligger sist. Så länge orkar jag nog inte vara vaken.  Dessutom ligger ju alla samtidigt så jag får väl se vad jag zappar mellan ;) Nä, nu ska jag krypa ner i sängen istället. Hörs kanske senare eller om inte annat imorgon förmiddag! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback