Trötter

2009-06-17 @ 23:42:33

Hej, hej..

Nu är jag tillbaka från 1,5 h myspromenad med Anna Det var jätte mysigt att bara få prata om allt och ingenting. Jobbet, pojkar m.m. Jag behövde verkligen den promenaden. Just nu sitter jag i soffan och ser på "So You Think You Can Dance". Jäkla bra tv-program. Än så länge är det bara auditions, vilket jag tycker är lite pinsamt eftersom det är många som skämmer ut sig. Just nu är det någon utklädd till katt som skämmer ut sig. *Tittar bort och låtsas inte lyssna.* Jisses, folk är ju inte riktigt kloka. Nej, det är bara roligt att se på de duktiga dansarna. Så jag ska titta klart, äta upp min hälsofil och krypa ner i sängen och ladda inför morgondagens träning.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback