Två flugor i en smäll!

2009-06-25 @ 10:46:57

Hej på er,

har just kommit hem från en runda på cirka 8 km. Åhh, det gick så bra. Första kilometrarna bara flög jag fram. Solen, den blå himlen och musiken som dunkade i öronen bara gjorde mig så lycklig!! I slutet började det dock gå riktigt trögt. Värmen tog ut sin rätt. Linnet var alldeles blött på ryggen när jag kom hem. Men vilken underbar tur! Och dessutom fick jag lite solbränna på armar, axlar och ansikte. Två flugor i en smäll! Nu sitter jag hemma och äter lunch. Jag ni läste rätt, lunch klockan 10.40 på förmiddagen. Men jag åt bara lite havregrynsgröt vid 8-tiden imorse för att inte få håll och nu kände jag att jag vart riktigt hungrig. Tur att det fanns lite halvfabrikat i frysen för kylskåpet ekar tomt. Idag är det ju den 25:e så då at det dags att gå ner till ICA för att fylla kylen. :)

Dagens löparoutfit:



Kanske inte den mest praktiska, har jag kommit på nu i efterhand, men snygg var den!!

Dagens favvolåt i öronen:


Nu ska jag betala lite räkningar och lite annat kul :P Men ni får ha en super torsdag i solen! Jag ska ha en superdag på jobbet och ikväll tänkte jag dra med Filip ut på uteserveringarna om det finns plats?! :)  Vi hörs!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback