YES!

2009-06-03 @ 10:39:21

God morgon onsdag! :) Dagen är fullspäckad av roliga saker och just nu sitter jag och chippar efter andan i soffan. Hoppas hela dagen går ihop. Om ansiktsbehnadlingen drar ut på tiden blir det nog svårt att hinna med tåget, därför tänkte jag låsa in väskan på stationen i fall att, hoppas bara att de har sådana där skåp och att de inte är så dyra.

Det ska bli så himla skönt att åka hem idag. Jag har verkligen fjärilar i magen. Inte nog med det, solen skiner också! Åh, vilken underbar dag!!! Och jag är ledig!! Nä nu ska jag traska iväg till stationen och se om jag kan lämna väskan där. Sen tar jag cykeln bort till "Relax"! :)


Ha en underbar solig onsdag!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback