Äntligen kväll!

2009-03-05 @ 18:53:05

Hej på er,

efter en "rough"-start så ordnade dagen sig rätt så bra. Blev en hel del skratt och plugg. E och T fick förklara vissa saker otaliga gånger innan jag förstod men sen trilla poletten ner, tack tjejer! :)

Nu har jag varit och tränat också, bootcamp. Det var riktigt skönt! Jag körde ihop med en tjej som hette Anna. Hon va super sjysst och hade sådana där armmuskler som jag vill ha. (En dag, då ni... :D) Vi tuffade på där genom övningarna och pushade varandra sådär lagom hårt, det var riktigt kul. Speciellt i mitt nya rosa Adidas linne. Alla tre låg på dörrmattan när jag kom hem från skolan. Riktigt fina färger som gjorde/gör min dag lite ljusare! Bilder kommer nedan.

Ikväll blir det mys i soffan och sen ska jag ligga och prata med E riktigt länge idag tror jag. Jag saknar honom massa just nu!! Både pappa och pappa har ringt idag. Min riktiga pappa ringde om lite extrajobb till E och pappa Jonas ringde om ev. skidsemester. Jag vet att det är konstigt att kalla båda för pappor och att det finns folk som misstycker men jag tänker inte ändra mig för det. Jonas har funnits i mitt liv länge och jag har säkert spenderat minst lika många dagar med honom som med pappa (och det är inget jag beskyller någon för, det är bara fakta). När jag var mindre och hade en annan definition av pappa än den jag har idag så var de båda mina pappor. J hämtade mig på dagis, bodde med mamma, sådant som pappor gjorde. Och pappa R var såklart pappa. Nu har jag i u för sig växt upp men jag vill ändå ha båda mina pappor. Jag älskar dem båda två lika mycket och de skulle aldrig kunna ta varandras plats. De är mina styrkor i livet.

Ikväll hade jag tänkt att titta på "Du är vad du äter", mitt favvoprogram men det verkar inte som att det går idag så jag får se vad det finns för annat på tv:n. Tänkte faktiskt mysa till det lite med färsk ananas. (Får kanske köpa en ny tills på lördag?) Jobbtiden blev ändrade till 11-20 så jag hinner städa lite imorgon förmiddag och laga lite matlådor. Just nu vill jag bara duscha och krypa ner i soffan. Vi hörs imorgon bitti. Ciao!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback