Dagens långa lista

2009-03-24 @ 23:22:43

(lånad av storbloggare..)

Lovar du att vara ärlig? Jo dåå.. Vadå? Nu blir jag nervös..

Du heter: Danielle

Smeknamn: Danni, Deedee, Jell, Daniella (Ja.. det finns alla möjliga konstiga varianter?!)

Låt som när du är ledsen sörjer till? Fields of Gold med Eva Cassidy

Beroende av: Glass just nu...

Vad tror folk om dig? Säkert att jag har bättre självförtroende än jag har. Tycker det är kul att spela på det.

Stämmer det?: Njaeeee.. Inte direkt. Ibland.
Vad får du oftast komplimanger för?: Mitt glada humör :)

Vad säger du för att imponera på någon?: Det är bättre att vara sig själv än att försöka impa på folk. Jag försöker nog bara vara trevlig.
Hur imponerar man på dig?: Man är glad, öppen, ärlig, skrattar mycket och kan visa känslor.
Brukar du skratta för dig själv?: Ja, det händer väl. När man kommer på roliga saker som kompisar gjort och så.

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Min älskade E som undrar om jag kan ringa på nästa rast för att han saknar mig så. :)
Var bor du?: Ks
Trivs du där?: Mm. Fast universitet ligger lite långt bort.
Äger du några converse: Nej, gillar inte sånna. Inte på mig iaf men det är många andra som är fina i dem.
 

Sprit, cider, vin eller öl: Cider, just nu iaf.
Brukar du bli för full: För ofta..

Är du allergisk mot något: Lite mot laktos.

Hur svarar du i mobilen: Heeej. :)

Antal timmar sömn inatt: Ca 5, alldeles för lite!!

Brukar du komma i tid: Ja, jag tycker det är super viktigt. men eftersom jag är en tidsoptimist är jah heller aldrig tidigt tyvärr. "Right on time" är nog mest beskrivande.
När mår du riktigt bra: När allt går min väg, sällan alltså. Nä men efter ett riktigt bra träningspass mår jag riktigt bra!

Hur känner du dig nu: Trött och full av ord.

Vanligaste färg på dina kläder: Blå, grå och och svart. (tyvärr)

Vad tycker du om fötter: Tjejers okej, killars blä.

Vad saknar du: Min älskling, och mina bästa tjejkompisar.

Hade du en bra kväll igår: Nej.

Favorit dryck på morgonen: Apelsinjuice.

Rakar du benen: Nej, vaxar.

När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellan 23-00 typ.

Är du blyg?: Inte direkt. Men ibland.

Sysslar du med någon idrott: Nej men jag tränar på gym :)

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja, det var det mellan mig och E i alla fall.
Har du spytt offentligt: Vad räknas som offentligt? Ja, en del människor har sett mig spy på hemmafester. Jag är inge bra på att dricka men det har mestadels varit nära vänner.

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Ingen anning. Gå på hockey och dricka öl.

Är du nöjd med ditt liv: Ja.

Är du bortskämd: Nej. Kanske med familjemedlemmar? ;)
Vad gör du i morgon: Skola och pluggar.

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: ? Finns det någon?
Vad längtar du till?: Sommaren.

Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja, bland annat två underbara änglar, några pojkar på höjden och några snälla flickor i skolan. :)

Vad använder du för shampoo?: Joico Repair.

Hur gammal är du: Snart 20 ;/

Tycker du om någon just nu: Såklart :)

Gröna eller röda äppeln: Gröna!

Gillar du golf: Nej, har inte fattat den sporten direkt..

Vilken tid gick du upp idag: 06.30

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja, vart annars?

Har du strumpor på dig nu: Ja, svarta.

Är det okej att gråta: Mer än okej!

När grät du senast: Igår.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa en lägenhet, resa och spara resten.

Bär du glasögon eller linser: Glasögon.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej!

Har du piercing: Öronen, naveln. Hade näsan också en gång i tiden.

Vill du gifta dig: Ja!

Vill du ha barn: Ja :)

Solar du ofta: En del på vinter halvåret, massa på sommaren.

Är du bra på att laga mat: Helt okej :)
Är du flygrädd: Nej inte direkt men tycker inte det är super behagligt heller.. Det kan ju hända något.

Hur vig är du: Inte alls.. :/

Är du musikalisk?: Hyfsat.

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten.

Vilken är din favoritglass: Magnum Vit eller Ben&Jerrys Phish Food

Tror du på ett liv efter döden: Jag hoppas.

Tycker du om sushi: MUMS!
Vad äter du helst när du ser på film: Godis!

Har du tandläkarskräck: Ja! Extrem!!!!
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Inget av det :S

Vilken ögonfärg har du: Bruna

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja tyvärr.

Biter du på naglarna: Nej...

Hur ofta tränar/motionerar du: 3-4 ggr/vecka.


God Natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback