Dagens Lista + Outfit

2009-03-02 @ 16:03:34

Humör: Lite stressad faktiskt, idag med.
Gjort: Vaknat, varit i skolan.
Planer: Handla mat, bli sminkad på MUS och träna.
Ser på: Skärmen
Lyssnar på: Inget.
Läser: Det jag skriver
Dricker: Inget
Äter: Inget
Bästa: Att få/köpa nytt smink idag!! Bild på sminkningen kommer senare. :)
Sämsta: Att jag vara ensam.
Väder: Snö, snö, snö överallt. Ändå är dagens outfit den sommrigaste på länge!!
Dagens favoritsak: Fortfarande den nya telefonen :)
Vill ha: Motivation att plugga och mer tid med E.
Dagens outfit: Nedan, taget med mobilkameran.



Kommentarer

Postat av: mags

man tackar :) men jag ska ta bort min blogg snart så jag undrar om du har facebook?

aa du minns rätt, fast jag har bara en bror, han skall hälsa :)



fin tröja btw (;


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback