Dagens Outfit

2009-03-04 @ 10:28:08



Vilken start på dagen! Klockan är bara snart halv 11 och jag har redan tvättat klart, duschat och gjort mig iordning, ätit en bamsefrukost (protein-gröt, kreatin, c-vitamin och kromtablett.) och håller för tillfället på med ett litet mellanmål, äggmackor! MUMS! Förhoppningsvis dyker snart Fille och Libbe upp för en sväng på stan. Sen blire städa lite, plugga lite och BOX! (Hoppas du är taggad T!) Hörs senare idag med eventuella shopping fynd! Jag vet, vissa tycker att jag borde lugna mig lite med shoppandet, inklusive mig själv, men jag är en hårtarbetande student som just börjat ta lån. Såhär mycket pengar har jag inte haft på länge, jag har inte unnat mig något på ett år, eftersom jag förut inte tog låndelen så jag hade inte råd. Nu tänker jag unna mig lite, medan E fortfarande jobbar och sen får vi se om jag får hjälpa honom ist.

Som sagt, mackorna ropar. Hörs sen! Ciao!

Kommentarer

Postat av: Therese

jag är grymt taggad ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback