Först gymmet, sen shopping!

2009-03-17 @ 10:53:47

Åhh, jag är så dålig på att INTE shoppa. Har fått hem en massa kataloger och rabatter från Ellos. Så nu har jag klickat hem två vårjackor och en blus för 300 kr, inte illa va? :) Men jag måste ju ändå ha en vårjacka och då kan man passa på medan det är billigt? Frågan är bara vart jag gör av vinterjackorna under sommarhalvåret? Har ju inte direkt plats i garderoberna.. :/ Jaja. Kanske får köpa en klädhängare och några "tyggarderober" för att kunna ha dem nere i källarförrådet.  Här är två utav dagens fynd:




Tänkte att jag behövde något vårfint när jag ska åka till England och hälsa på sötnosen också. ;) (Som ni märker har jag MASSA ursäkter till att shoppa. :D)

Sen har jag precis kommit hem från gymmet såklart. Blev överkropp idag och jag är rätt slut, vill jag meddela. Rygg, mage, biceps, triceps och axlar är snart helt ur funktion. Tur att jag bara ska hoppa in i duschen och duscha, plugga lite och sen dra ner till café T för att möta tjejerna. Myspys-dag helt enkelt! Nä, nu måste jag lägga på ett kol om jag ska hinna plugga överhuvudtaget. Vi hörs i eftermiddag! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback