God natt!

2009-03-11 @ 23:08:47

Hej på er,

Fbk vann och blev som första lag färdigt för semi, efter 4 raka segrar. Jag bara älskar när det går bra för Fbk, annars brukar jag inte vara så intresserad av hockey. :/ Men slutspel hade varit kul att se, om det blir något sådant.

Braveheart va ju ingen bra film? Varför sånt ståhej över den? Bara massa blod, krig, uppsprättade magar och rullande huvuden. Till råga på allt så blev han ju torterad till döds i slutet?! Nej, tacka vet jag romantisk komedi. Då kan man i alla fall gå och lägga sig med ett leende på läpparna.

Imorgon är det skola hela förmiddagen. Sen får vi se vad som händer... Tvättid är bokad på fredag mellan 13-16. Skönt att få det undan innan E dyker upp vid 20-tiden. Sen blir det väl lite dammsugning och plockning så ska väl lägenheten vara pojkvänsvänlig (vi brukar alltid lyckas stöcka till våra lägenheter på två dagar och då är det bra om den ser någonlunda ut från början). Imorgon är tanken att det blir lite träning också. Kanske lite gym-underkropp eller boot camp, jag är inte riktigt säker än.. Det får vi se imorgon. Så, nu ska jag göra mig iordning för natten och krypa ner i sängen. Hörs imorgon :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback