Jag är bäst tvåsam!

2009-03-14 @ 12:31:31

Jag har kommit på en sak. Jag fungerar bäst i par. Innan E kom upp vart det diskat, tvättat, städat, struket. Igår blev det bara mys i soffan med vindruvor och så ska det låta. Sen låg vi och pratade i sängen en stund innan jag stensomnade. (Jag var super trött klockan 22 som vanligt?!) Imorse gick jag dock upp och gjorde en lite frukostbuffé till oss med yoghurt, müsli, bacon, äggröra, mackor, pålägg, juice och kaffe/te. Sen satt vi och åt i 40 minuter. Det var super mumsigt! Jag passar helt enkelt bättre tvåsam. När jag bor själv ser lägenheten ut som kriget. Jag diskar inte, jag städar inte och tvättar helst 1 gång/månad. Det är inte hälsosamt?! Dock är det skönt att inte behöva lägga schemat efter någon annan. Träna när man vill. Äta när man vill. Allt är bra i lagom doser, fast jag tror ändå jag gillar mig själv bättre när jag är med E.

Snart ska jag krypa ner under täcket igen. Tänkte jag skulle försöka sova lite till så jag kan vara uppe till 3 inatt. Men trots att jag brukar vara super trött vid den här tiden på dygnet i vanliga fall är jag jätte pigg idag... Haja. Brukar ju kunna klara att hålla mig vaken på jobbet i vanliga fall. Blir så när man tuffar runt på 110% hela tiden. :P

Nä, nu ska jag kolla på lite recept till middag. Det blir kasslergratäng innan jobbet, tror jag. :) Jag antar att vi hörs imorgon då kära vänner. Ha en underbar helg!



Jag och E när vi precis blivit tillsammans. För ett tag sen helt enkelt. Ser ni vem som är vem?? :D

Kommentarer

Postat av: Therese

haha, va gulligt, ni ser ut som tvillingar ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback