Kul helg!

2009-03-05 @ 20:30:19

Imorgon blir det tydligen utgång efter jobbet med arbetskamraterna, så kul! Det stora problemet är dock... VAD SKA JAG HA PÅ MIG?! Får kanske bli en runda på stan innan jobbet? Jag har en hel del jag måste fixa innan jobbet imorgon. Lunchlådor, kläder inför kvällen, bankbesök, städa... Och allt detta innan 10.30.. det blir då ingen sovmorgon imorn heller?! Dock blir det nog ingen jätte sen utgång eftersom jag ska jobba 9 på lördag och sen vara pigg på middagen på lördagkväll. Som ska bli såå mysig! Det blir en bra helg helt enkelt!! På söndag blir det riktigt slappt, förhoppningsvis en hel del plugg och lite träning men vi får se..

Har du några roliga helgplaner? Skriv en kommentar och berätta! :)

Nu ska jag förbereda lite inför imorgon och sen ska jag krypa ner i sängen och ringa E. Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback