Kvällen är kommen...

2009-03-12 @ 20:13:40

Träningen var aaaas skön! Boot camp är verkligen jobbigt. Stationerna med tricepsövningar är verkligen de jag tycker är jobbigast. Sen hjälpte det väl inte att jag körde extra underkropp på gymmet innan, i u för sig bara 2*10 men det räckte för att hela kroppens energidepåer skulle ta tvärslut. Sen när jag kom hem var jag tvungen att fylla på och blev det nyttig middag. Hemma gjord pyttipanna med lök, köttbullar, champinjoner och små tärningar av kålrot, tillsammans med keso och ett stekt ägg. Om jag ätit så varje dag hade det nog varit mer muskler och mindre fett på kroppen. Kanske något att satsa på? Jag märkte i kalendern idag att jag inte ätit chips på en hel månad. Duktiga jag! Dock har det blivit mycket mer glass än vanligt vilket gjort att sockersuget dragit iväg igen, inte bra! Kanske något att ta itu med till helgen? Jag måste snart åka och handla också, det börjar se riktigt ebb ut i kylskåpet!

Imorgon blir det tidig föreläsning och sen kommer jag hem till 13-tiden då det är dags för tvättning. Sen blir det kanske, kanske lite träning innan E dyker upp på kvällen, det beror lite på hur kroppen känns efter dagens mangling. Det känns så underbart att E kommer hit imorgon. Jag saknar honom verkligen!

Nu ska jag se på tv, trots att det inte finns något att titta på. Det finns verkligen aldrig något att titta på längre. Det blir väl antikrundan. Vilken tur att jag jobbar på lördagkväll så jag slipper melodifestivalen iaf. Nä, vi kanske hörs lite senare men med tanke på att jag är super trött redan nu så blir det nog sängdags tidigt. :) Ha en bra kväll!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback