Lördagen!

2009-03-07 @ 18:42:51

Hej på er,

nu sitter jag på sängen i arbetskläderna och pustar ut lite. Tjejerna kommer om 1,5 timma och under tiden måste jag, duscha, handla, storstäda, diska mitt berg av diska och börja förbereda maten. Men först måste jag vila lite och skriva ett inlägg tror jag... ;)

Jag tittade lite på receptet på sushi som vi tänkte använda oss av ikväll och märkte att jag inte har någog sushimatta, men man måste väl kunna ta något annat. Jag vet inte ens om Ica har noriblad så det blir mest bli vanliga risbollar med lax på typ.. Men det blir väl super bra tror jag.. :)

Funderar på om jag ska köra gårdagens outfit ikväll också. Den är ju grymt snygg faktiskt. Beror lite på hur den ser ut och luktar känns det somm, har ju inte kollat det än.. Jag ska ta en bild på den iaf så ni får se.. Nä, nu måste jag hoppa in i duschen. Vi hörs senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback