Måndagmorgon :)

2009-03-30 @ 07:09:41

Humör: Bra men trött.
Gjort: Vaknat, ätit frukost.
Planer: Skolan, plugga, tvätta, träna.
Ser på: Skärmen.
Lyssnar på: Svt 1 Nyheterna
Läser: Det jag skriver.
Dricker: Inget.
Äter: Inget.
Bästa: 4 dagar kvar till resan!
Sämsta: Att jag är konstant trött känns det som.
Väder: Blandat.
Dagens favoritsak: "Plånkan". Måste förbi stan idag och fixa lite ärenden innan resan på torsdag.
Vill ha: Mer sömn!
Dagens outfit: Hmm.. Har inte bestämt mig än. Sitter just nu i sängen, under täcket och trycker eftersom det är så kallt i lägenheten.. :/



Hit bär det av på torsdag! :)

Kommentarer

Postat av: Martina

kanske skall kolla ditt järnvärde i blodet syster?

om du är så trött menar jag?!



M


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback