Mitt i veckan!

2009-03-25 @ 12:10:16

Humör: Helt okej, solen skiner ju!
Gjort: Vaknat, ätit frukost, varit i skolan och sist men inte minst; käkat lunch. :)
Planer: Plugga, promenera en sväng. Sova en stund. Filip kommer hit och käkar med mig ikväll så jag får väl diska lite innan. ;) Hade ju en bra takt på diskandet förra veckan men nu har allt fallit i dvala igen. :/ Synd de.. Boka tvättid måste jag göra med!! Viktigt, viktigt!!
Ser på: Skärmen.
Lyssnar på: Inget.
Läser: Det jag skriver.
Dricker: Inget.
Äter: Inget.
Bästa: Att jag har världens bästa pojkvän, kommit igång med lite pluggande och solen skiner! (och att vi fick pengar idag!)
Sämsta: Att jag är trött och förkyld. Och att jag har märkt att det är TVÅ visdomständer som kommer samtidigt på väster sidan, uppe och nere då. :P Nä men allvarligt, det gör svinont. Pratade med mamsen om det igår en sväng och hon sa att jag borde gå till tandläkaren om det inte löser sig, men då kändes det helt plötsligt mycket bättre! (JAG HATAR TANDLÄKARE!!!!)
Väder: SOL!
Dagens favoritsak: Skolböckerna kanske? Eller min översättningspenna! Guldvärd!
Vill ha: Mer sömn!
Dagens outfit: Diesel jeans, beige linne (H&M) och en gul kofta från Gina.

Nu ska jag nog krypa ner i sängen en stund. Typ en halvtimma eller nått. Sen blir det plugg och promenad. Vi hörs i eftermiddag!!

Såhär fint hoppas jag att det skall vara här om några veckor. Saknas faktiskt bara lite löv idag! :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback