Mmm - Träning!

2009-03-18 @ 21:30:13

Fan vad jag älskar BodyCombat! Sitter fortfarande kvar i soffan och orkar inte riktigt ta mig in till duschen, men det blir väl nästa projekt, efter inlägget. Jag tog i som en idiot, som alltid när jag tränar. ;) Axlarna brände av att köra "luft-speedball" och "fake-hoppa-rep". Dock tror jag att jag drog på mig en lätt sträckning på insida lår. Det märker vi imorgon. Annars var det ju kanske tänkt att jag skulle hinna ta mig till gymmet en sväng innan min baby Ma dyker upp. Fast vi får se. Killarna skulle nog bjuda på mat också... Det är mycket som händer imorgon helt enkelt!! :) På kvällen blir det partaj iallafall. Antagligen uppe hos guysen, så vi tar väl bussen upp. Deras grannar har ju flyttat så det blir väl super hög musik för hela slanten.

Ma skulle ta med starkspriten och jag står för ett par cider men jag är inte så sugen på att supa mig super knack nu när jag börjat träna ordentligt. Läst en artikel om hur mycket en ordentlig fylle egentligen tär på kroppen och den förstör ju cirka en veckas träning - inte så kul?! Så det kanske blir ett par cider men inte så mycket mer.. Men det ska bli kul att få komma ut med min fina flicka och dansa lite (Jag saknar dig Fny darling, vi skulle varit tre?! No black ladies??!) Nej, det blir ju tyvärr inga black ladies, men det blir dubbel trubbel! :) 

På tal om träning måste jag bara berätta; jag har varit sååå duktig! Det sista vi gjorde på passet idag var armhävningar och Madde puscha på oss och sa att vi skulle anta utmaningen, köra på tå. Så jag tänkte, jag vet att jag inte kan, jag har aldrig kunnat och inte ens försökt på typ två år men okej, jag kan väl försöka med EN då möjligtvis. Tro F*N att jag gjorde alla 16 PÅ TÅ???!!!! Jag orkade inte gå hela vägen ner så det blev halvvägs och så upp igen, men ändå, 16 på tå?! När jag var klar var jag så sjukt stolt över mig själv att jag inte visste om jag skulle skratta eller gråta?! Snart kommer det gå hela vägen ner, jag lovar! Jag jobbar på det! Men man får ta det i etapper, först på knä, sen små på tå, sen hela på tå. Jag har tänkt flera gånger att jag ska testa igen här hemma för att se så jag inte drömde men jag vågar inte, tänk om jag inte orkar nu. Då förstörs ju all glädje! Kanske blir ett försök innan duschen iaf? Nu har jag ju återhämtat mig lite. ;)

Nä, men nu är det dusch som gäller! Vi hörs imorgon! Då är det tidigt upp och till skolan som gäller!! Sleep tight. 

P.s. Nu har min syrra tagit ett break från sin blogg för att folk skriver så taskiga saker, och det är inte första gången man läser om sånt. Alla (BlondinBella, VR Ebba, Linda Blom m.m.) får alla höra taskiga saker på sina bloggar. Att folk inte bara kan hålla klaffen och låt dem va? Har du något att säga som de skulle vara intresserade av, okej kommentera. Men om ingen är intresserad av det du tänker skriva är det väl bara bättre att hålla åsikterna för sig själv. Jag orkar inte lyssna på mer tjat om min systers kommentarer (hon får väl skriva vad hon vill?!), Lilys modellbilder (Vill hon ta bilder halvnäck är väl det hennes val? Hon är f*n över 20 för guds skull?!), BBs pälsar och Ebbas maskulina ben. Att folk orkar?! Nu får jag väl mig en känga för att jag skrivit det här men det får jag väl ta då... Men det bästa vore att ni följde rådet ovan såklart. Intressant - kommentera. Ointressant - håll käft! D.s. 

Kommentarer

Postat av: Martina - Syster

Tack systeryster!

Du är bäst!



haru kollat in www.vackravega.blogg.se



puss o kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback