Pysselpyssel

2009-03-29 @ 19:55:30

Hej på er,

hoppas ni haft en lika mysig söndag som jag! Dagen började lugnt, mys i sängen, och sen blev det en liten sväng in mot stan för att shoppa loss lite inne på akademibokhandeln. Sen gick vi hemåt, duschade, lagade mat, pratade och planerade inför kommande resor, sen sov vi lite innan det var dags för E att åka hem. :(

Såhär fina blommor fick jag igår när han kom hem från en vända på stan:




Sen har jag pluggat lite och pysslat iordning ekonomiboken jag läser i skolan just nu. Bara fem kapitel kvar vilka förhoppningsvis skall vara färdig "skummade" innan torsdagen.


Sen har jag pysslat med lite annat. I januari satte jag ju upp mål för första kvartalet vilket gick sådär kom vi fram till imorse, så nu tänkte jag köra på en ny, fast ändå beprövad, variant. En dagbok där jag skrivet in inkomst och utgifter. Det vill säga mat och träning. Jag har även tagit några osmickrande före-bilder så ni förhoppningsvis ser stora skillnader när årets andra kvartal är över. Än så länge har det inte kommit upp några mål, så de blir ni informerade om antingen senare ikväll eller i början på veckan. Såhär fin/barnsligt sommrig ville jag ha min "hälsodagbok" för sen-våren 2009:



Ja, jag vet. Det ser ut som en 10-åring skall ha den men jag längtar faktiskt till sommaren!! Nu ska jag fylla den med lite trevliga mål som 1 mil på under 50 minuter (vilket borde vara piece of cake om det inte varit för att joggingskorna inte bara är dammiga utan faktiskt också så förlegade att jag inte har koll på vart de är :S). Hörs förhoppningsvis senare! :)

Kommentarer

Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Hej tjejen!



Ett stort grattis till dig! En ny grön design är nämligen din. Adda MSN (adress ovan) så ordnar vi detta. Stor Kram Linda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback