Seeent..

2009-03-17 @ 00:27:47

Hej på er,

fick sluta jobbet lite tidigare idag och nu sitter jag i sängen, iordning gjord för natten och har läst igenom mina favoritbloggar. Lovar att länka till alla någon dag. Idag var det sådär mycket att göra på jobbet. Jag jobbade egentligen bara 4 timmar så i efterhand känns det lite tråkigt faktiskt. Mycket slit, och lönen höjs inte förrän i december. (Varför måste jag vara född typ sist på året?!) Dock fick jag en förfrågan i förbifarten om jag inte ville hoppa av skolan och bli arbetsledare istället. Svaret blev "tack, jag tar det som en komplimang" och inte så mycket mer. Jag tycker verkligen mycket om mitt jobb och alla underbara människor som jobbar där men jag tror att jag har ett större syfte i livet. Jag vill tro det. När vi hade arbetsmarknadsdag och Jan-Åke Björklund hade föreläsning fick han mig verkligen motiverad till att plugga vidare och försöka jobba för att hjälpa Sverige in i nya tider, för att förändra sådant jag tycker är fel. Och det är inget fel att sikta mot stjärnorna har jag fått lära mig. Då hamnar du åtminstone bland grantopparna och det är bra mycket bättre än på marken! ;)

Nu är det dags att krypa ner i sängen. Jag går nog upp tidigt imorgon och är på gymmet vid 9-tiden. Vad sägs om 1 timmas trimmning av överkroppen? Jippi, säger jag! Sov gott så hörs vi imorgon!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback