Slappa tisdag

2009-03-24 @ 17:46:24

Hej på er,

har precis kommit hem från Filip & c/o. Typ somnade på deras soffa i fyra timmar eller nått. Helt hjärndöd. Först kall, sen varm. Halsen gör lite ont, precis som min visdomstand som bestämt sig för att dyka upp. Chefen ringde vid 15-tiden för att kolla lite hur jag mådde efter gårdagens händelse och sa att vi skall gå igenom rutinerna för liknande händelser på nästa personalmöte. Vi brukar ju vara väldigt skonade från "fyllon" på vår restaurang, eftersom den ligger lite utanför stan, om man jämför med city-restaurangen men hon sa ändå att det är viktigt att alla vet vad man ska göra. 

Imorse blev det skola och sen bara vila och tv. Ingen träning idag heller eftersom kroppen känns helt knas, känns väldigt tråkigt dock. Snart en hel vecka sedan jag tränade sist gång. :/ Men det är viktigt att inte träna när man känner sig sjuk. Dessutom skall träning vara rolig och det är den inte när kroppen känns såhär ovillig och helt utan kraft. Nej, nu ska jag krypa ner i soffan med skolböckerna och läsa lite. Målet är att jag ska ha läst igenom alla kapitel innan jag åker till Fny nästa vecka men det är en hel del kapitel kvar så det är väl bara att sätta igång. :)

Uppdaterar igen senare ikväll. Ha det så bra så länge! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback