Snart en ny vecka!

2009-03-15 @ 21:16:55

Hej på er,

Sitter just nu och sneglar på Wipeout vilket inte är alls lika bra som förväntat men kommentatorerna som dissar varje deltagare gör väl ändå programmet hyfsat sevärt (i alla fall jämfört med resten av utbudet). Kvällsmaten såg ut såhär:



Amerikanska pannkakor men istället för lönnsirap blev det tinade, mosade jordgubbar. Super gott. All mums-mat gled ner i magen och nu är jag göörmätt. Snart blir det Cold Case på 9:an och sen lite sömn. Veckan ser ut enligt följande:

Måndag - Tidig föreläsning och sen gymmet. 16.00 ska jag vara på jobbet och blir kvar där tills midnatt.
Tisdag - Plugg, plugg, plugg och träning! Kanske en fika med Therese?
Onsdag - Tidig föreläsning, träning och städning.
Torsdag - Tidig föreläsning och träning. Ma, min sötnos, kommer hit och kvällen avslutas med utgång!
Fredag - Mys med Ma
Lördag - Mys med Ma och kvällen avslutas med utgång!
Söndag - Ma åker? Personalmöte! Ringa John och Majken. ("Låtsas farfar och farmor")

Nu ska jag se på CC, sen ska jag göra mig iordning för natten, krypa ner i sängen och ringa E för att berätta hur mycker jag saknar honom. God natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback