Some pictures :)

2009-03-12 @ 15:52:55



Dagens träningsoutfit:
Tröja - Puma
Gult linne - Adidas
Byxor & Aerobic skor - Nike

Ja, jag vet. Jag har lite svårt för att bestämma mig för ett märke. Har en del soc också (t ex den vita träningsbh:n som syns på bilden) fast träningsväskan är matchar byxor och skor, den är nämligen också nike.



Såhär fint diskat är det hemma nu! Nice va? :)



Såhär ser arbetsplatsen ut och den nya "stolen". Jag blir lite trött i ryggen av att sitta på den men det är väl en vanesak. Jag har ju haft med världens ruggstöd förut men nu måste jag jobba på mina ryggmuskler så detta är ett steg i kriget mot ryggskott och annat hemsk som bland annat min mor lider av lite då och då.

Nu blire gymmet, ha de!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback