Söndagen

2009-03-09 @ 00:44:28

Hej på er...

hoppas allt är bra. Idag har inte varit någon höjdare för mig. Jag har varit bakis, fruktansvärt bakis, och dessutom ringde min mor för att berätta lite tråkiga nyheter.. Allt jag vill och behöver just nu är E men tyvärr dröjer det tills fredagkväll innan jag träffar honom igen. Jag förstår inte hur jag ska klara veckan och speciellt tentan. Jag känner mig som ett tomt hål. Som ett litet barn som behövs tas hand om.

Just nu är jag hemma hos Filip och Matte. Vi har tittat på serier hela kvällen och nu är det dags att sova. Jag stannar här inatt. Libbe är ju inte här, han är hemma i Thn så jag lånar hans säng. Det känns skönt att inte vara själv en kväll som den här faktiskt... Morgondagen blir lite plugg och annat mys. Jag har inte föreläsning förrän efter 14 så imorgon ska jag låna killarnas badkar och bara slappa lite. Förhoppningsvis ska jag kunna memorera lite mikroekonomiska formler också.

Nää, sängen väntar.. Hörs imorgon.

P.s. Filip hälsar ett "hallah" till alla han känner D.s.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback