Söndagkväll, snart ny vecka!

2009-03-01 @ 21:06:20

Jaa.. Det var ännu en vecka. En vecka full av frosserier. Nästa vecka blir socker-detox. Kan inte gå runt med det här sötsuget, det är ju skit jobbigt!! Jag kan ju inte ens äta en måltid utan att bli hur sötsugen som helst efteråt. Godis, kakor, bullar, glass... Ja, allt har gått ner den här veckan.

Just nu är jag lite förvirrad. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra med pluggandet. Ni får hålla till tåls lite, det kommer ett längre inlägg med förklaringar när jag kommit fram till lite mer...

Imorgon skall jag till Make Up Store och bli sminkad mellan 17 och 18, vilket gör att jag inte kan boxas imorgon heller. Alltså shit va trött jag blir på mig själv. T, förlåt, jag skäms verkligen. Hoppas du kan på onsdag... :/

Har ju fått ny mobil och insåg just nu att massa nummer är borta. Alla nummer från typ det senaste ÅRET var sparade på telefonen. Lite ledsamt faktiskt. Ska se om det går att göra någoting åt det ikväll..

Usch, jag känner mig lite nere för tillfället. Lovar att uppdatera er bättre imorgon men nu ska jag ringa lite kompisar. :) Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback