That is why I löööve net-shopping!

2009-03-23 @ 12:48:59

Idag när jag kom hem från skolan hade postorderavin kommit för Ellos kläderna jag beställt. Så ner till Ica bar det och ett litet paket fick jag hämta ut. Den översta jackan ni ser var gratis jackan jag fick. Tunn och fräsch nu till våren men får bäras med sjal och huvtröja under.




Den här gula jackan, som var den jag egentligen ville ha, var av ty samma matrial som en regnjacka, utan foder. Alltså lite av en besvikelse men fortfarande fräsch. Denna tänkte jag ha på soliga dagar men det kanske blir när regnet hägrar istället, vi får se.



Den här vita blusen som blev ett impulsköp för att kunna få den grå jackan tycker jag om jätte mycket! Den satt som en smäck. Det enda jag tyckte var lite tråkigt var att ärmarna var lite korta (jag har långa armar) men det är ju bara till att dra upp dem så de blir 3/4. Allt går att lösa. Detta var alltså fynden som sammanlagt gick på strax under 300,- och även om den gula jackan inte var av det material jag förväntat mig så var de andra två plaggen positiva överaskningar. That's why I lööve net-shopping!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback