Tisdag

2009-03-10 @ 08:44:52

Humör: Trött
Gjort: Vaknat, ätit frukost.
Planer: Träna och plugga.
Ser på: Skärmen.
Lyssnar på: Svt 1, nyheterna
Läser: Det jag skriver.
Dricker: Inget.
Äter: Inget.
Bästa: Snart är tentan gjord.
Sämsta: Imorgon är det tenta :S
Väder: Grått.
Dagens favoritsak: De nya träningskläderna, idag blir det det gula adidas-linnet.
Vill ha: Motivation..
Dagens outfit: Träningskläderna och eftermiddagens outfit kommer upp ikväll.

Japp, idag är det tisdag. En dag kvar till tentan. Att börja plugga två dagar innan den största tentan jag någonsin haft, var inget snilledrag direkt. Nu får vi verkligen se hur det går imorgon bitti. Men det känns skönt att pressen snart är över. Jag känner mig oerhört otaggad men snart bär det av till gymmet. Förhoppningsvis är det knappt någon där... Det var ett bra tag sen jag "bara" gymmade, måste bli mer sånt framöver! Kanske 2*gym + 2*pass/vecka. Det blir också till att ta tag i kosten igen. Helgens mat så ju ut enligt föjande:
Fredagen = 2*Mcd
Lördagen=2*Mcd + 1/2 pizza
Söndag = Pizza...

Ingen höjdare i matväg helt enkelt... Men idag blir det min kända lins&sellerisoppa, MUMS! Nu måste jag göra mig iordning för gymmet.. Hörs senare!

Glöm inte:

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback