Tisdagkväll

2009-03-31 @ 19:45:11

Oj då, jag är redan helt slut. Killen står i köket och fixar hemmagjord pizza (mums!), det var det enda jag var sugen på idag. Det blir väl så när man småätit hela dagen. :( Flera prickar i protokollet så att säga. Får kompensera det med lite gymträning imorgon. :) Snart blir det alltså pizza. Jag ska ha tonfisk, champinjoner och räkor på mig del, nästan som en Quatro, och älsklingen gör en hawaii till sig. Helt frälst i ananas. :P Va var nyss och handlade och det blev havregryn och en hel del marabou som jag skall ha med mig på torsdag till Fanny. Chokladen får hon dock äta upp själv, eftersom ett av mina akne-utbrott precis har lagt sig och jag vill inte få tillbaka det när jag har min "minisemester". Dessutom jobbar jag för fullt med magrutorna och dagens Budapestbakelse har väl inte direkt hjälpt till att definiera så att säga. :P

Ikväll blir det tidigt i säng och jag ska sova ut ordentligt imorgon. Om jag fortfarande är trött kanske man ska följa syrran råd och kolla upp blodvärden... Men jag hatar ju nålar!! ;-( Haja, sen blir det iallafall plugg för hela slanten och lite gymträning. Kör en helkroppsmosning även imorgon, dock lättare i underkroppen eftersom jag tänkte att jag skulle orka jogga lite på torsdag idag. :)

Här har ni dagens våriga outfit:



Nu skall jag hjälpa älsklingen att lägga på det goa på pizzan och sen blir det myskväll med SATC!
Underbar dag! Hörs imorgonbitti!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback