Tisdagkväll

2009-03-24 @ 21:54:19

Äntligen fått lite skolarbete gjort. Fick läst ett av de längre kapitlen i boken så det kändes skönt. Makroekonomin känns som helhet mycket bättre än mikron. Om det är så att jag kuggar mikro (och risken är STOR) så skiter jag i omtentan och gör den i augusti. Då får jag i u för sig plugga om allt men om jag ska försöka plugga mikroomtenta och makrotenta samtidigt finns risken att jag kuggar båda och det skulle vara riktigt jobbigt! En omtenta kan man ta men två, det är blir riktigt svårt med både att få ihop tiden och att behålla motivationen. Så nu är det makro för fulla muggar. Räknar med att ha läst ut kapitlen i boken en först omgång iaf innan London (torsdag nästa vecka) och sen tänkte jag skriva ut alla papper på hemsidan och ta med mig på planet. Kanske blir så att jag åker hem från Högis ett par dagar så jag inte missar alla 8 föreläsningar. Det skulle kännas riktigt jobbigt..

Något annat som är riktigt jobbigt är min visdomstand just nu. Den har gjort att hela bakre vänster del av tandköttet är ömt och svullet. Ska det vara såhär jobbigt att bli vuxen? ;)

Tisdagkvällar är tv3 kväll med NCIS, The Mentalist, Gordon och Sex and the City. Så det ska jag göra ikväll, och prata med min älskade E. Hörs imorgon!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback