Torsdag

2009-03-26 @ 15:13:42

Humör: Bra men jag VILL INTE plugga?!
Gjort: Solat, varit i skolan, promenerat hem (1 h) och sen lagat lunch :)
Planer: Plugga!
Ser på: Skärmen.
Lyssnar på: Inget.
Läser: Det jag skriver.
Dricker: Inget.
Äter: Inget.
Bästa: Solen skiner och jag har gått på en super go' promenad! Dessutom gör det inte alls lika ont i tänderna längre och förkylningen håller nog på att ge med sig. :) 1 vecka kvar till London-resan! JIPPI
Sämsta: Att jag är konstant trött känns det som.
Väder: SOL!
Dagens favoritsak: SOLARIET! Har inte solat på hur länge som helst kändes det som. 16 min i solariet imorse var guldvärt!
Vill ha: Mer sömn!
Dagens outfit: Diesel jeans och vit blus från Ellos.

Nu måste jag plugga lite men vi hörs senare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback