Torsdagen närmar sig

2009-03-31 @ 15:21:08

Hej på er,

det får bli ett kort inlägg detta för internetet krånglar så på tåget och dessutom så är jag snart framme. 20 minuter kvar ungefär, men jag antar att vi får börja med början av dagen. Visst hann jag med en liten joggingtur imorse! Det blev bara 25 minuter och det gick ju inte fort men man måste ju börja vänja senor och ligament vid belatsningen som det ändå blir av att springa på asfalt. Det var liksom en skön start på dagen och mitt nya joggingschema. Nästa träningspass blir på torsdag förmiddag. Flyget går ju inte förrän vid 4-tiden men jag vill vara där i tid så vi åker väl runt 13 skulle jag tro. :) Nu har jag i alla fall packat väskan, så det värsta är gjort. Dock skall lite grejer lämnas hemma hos E och några grejer därifrån skall med. Alla skor är nog det som tar mest plats! :S Men imorgon var det tänkt att det skulle bli lite gym. Kanske hälsa på syster-yster om vi inte träffar dem ikväll när vi ska förbi pappsen en sväng. Imorgon eftermiddag skall jag hem till mor och planera lite inför skidresan och prata i telefon med Fny för att dubbelkolla allt inför torsdagen. Hon ringer nämligen gratis till alla fasta telefoner från familjens hemtelefon.

Eftermiddagen blir en sväng förbi Hagmar för att fika först. Jag har inte träffat honom på snart ett år. Usch, känner mig som en sådan dålig kompis. Jag och E skall i alla fall dit och tjöta lite eftersom jag missar hans 21-års-fest på fredag. :( Ska iallafall bli super kul att träffa honom! Efter det åker vi som sagt förbi far en sväng. E och pappa skall jobb imorgon så då har jag hela dagen för mig själv innan jag vid 17-tiden skall dra mig bort mot Thn och mammsen.

Ja, nu ska jag snart av tåget så det är dags att packa ner datorn men vi hörs ikväll! Ha en underbar fortsättning på tisdagen!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback