Trött!

2009-03-30 @ 22:29:56

Hej på er,

hoppas ni fått en bra start på veckan. Nu sitter jag i sängen och är helt slut. Ska alldeles strax krypa ner. Det blir nämligen upp tidigt imorgon för en liten morgonrunda med avslutande pilates innan skolan. Väskan är nästan helt färdig packad och tvätten är tvättad, golvet dammsuget. Är helt slut i kroppen efter Combat:en, men shit vad kul det är?! Varför har jag inte börjat träna det tidigare? Jaja, det känns rätt tråkigt att precis ha kommit igång med träningen igen och sen åka och rucka på alla rutiner. Men joggingskorna åker med så jag hoppas på att kunna följa joggingprogrammet.

Men nu är det verkligen bara 3 dagar kvar! Sen bär det av med flyget och jag ska få vara med min Fanny i över en vecka. Gud, vad kul det ska bli att se henne och vi kommer ha så roligt! Nä, nu gäspar jag snart käken ur led. Ber om ursäkt för den korta uppdateringen. Får bli mer imorgon!! Hörs!



Såhär kul har vi när vi ses, kommer sakna dig Ma :/

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback