Underhållning :)

2009-03-28 @ 09:29:44

Igår damp det ner lite underhållning på hallmattan som jag tänkte att jag skulle tillbringa förmiddagen i säng med att läsa. Sen bär det av till Intersport för att köpa ett träningslinne till pojken och lite annat. Det är väl så, pojkarna är små när de börjar gymma, då vill de ha t-shirtar men såfort de börjar få armmuskler så är det BARA linne som gäller. Fast så är det väl med oss tjejer också. Först ska man ha stora t-shirtar och sen blir det tajta linnen. Helt otroligt att man ändå bryr sig så mycket om sitt utseende på gymmet som man ändå gör.. Sen blir det såklart gymmet i eftermiddag. Har ju inte tränat på 1,5 vecka så vi får väl se hur det här går. :S Statusuppdatering med bilder kommer senare! Ha en underbar lördag!





P.s. Från och med torsdag (egentligen tisdag) blir bloggen lite av en resedagbok. På måndag åker jag hem till Thn/Vbg, på torsdag bär det av till London och sen direkt från flygplatsen till Högfjällshotellet. En tre veckor lång semester helt enkelt. :) Ska bli super skönt med tanke på att jag ska jobba hela sommaren. D.s.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback