Vilken dag?!

2009-03-11 @ 19:23:56

Hej på er,

vilken dag?! Först kom jag till tentan as taggad och insåg att jag inte ens anmält mig. Fy skäms på mig??! Jag kom in 40 minuter senare och kuggade tentan totalt. Jag trodde det skulle vara flera små frågor med det var typ några små (10 p) och 4 stora (30 p). De stor var typ a), b), c), d), e), f), g), h).... Hur stora som helst och jag fixade typ ingen av dem så skit, skit, skit gick tentan. Hoppas jag skrapade ihop 20 små poäng, jag orkar inte plugga mikro mer.

Sen vart de direkt till jobbet där allt gick som på räls. Jag fick till och med tvättad hockeytröja! :D Håkan och Niclas var på jobbet och gjorde allting skojigt (förutom att jag fick skrubba hela städskrubben i lobbyn?!). På kvällen vart det hockey-rush och klockan blev snabbt 18 och sedan var det dags att gå hem. På vägen hem pratade jag med Marcus om allt och ingenting, har inte träffat människan på år och dar ju och nu är han ju gammal gubbe också!! :P

Snart kommer Filip och vi ska se på kult-film, Braveheart, men först ska vi till ICA för att panta flaskor och köpa grönsaker och dipp, mums!! Jag har faktiskt börjat diska idag också, duktiga jag!! :) En första omgång ligger i diskstället och torkar medan en lika stor laddning ligger kvar i diskhon. Den får bli morgondagens mission. Har inte "hunnit" diska på säkert en vecka eller nått så det var en heeeel deeeeel disk.. :/ Men snart är den uppe i skåpen igen! :) Det är faktiskt inte så farligt och diska som jag alltid tror när jag står och tittar på den. Det gick helt okej idag, men nu är det handkräm som gäller. Först jobb och sen disk gör att händerna känns som sandpapper, det gillar vi inte.

Måste springa ner och boka en tvättid också. Inte för att jag börjar få ont om kläder men favoriterna ligger i tvätten plus att jag fått senap (??!) på min skjorta på jobbet idag och jag vill att det ska vara ren och fin när jag jobbar på lördagkväll. (Men jag ska försöka att inte tappa bort min namnbricka när jag tvättar den den här gången.) Ja, ni hörde rätt. Jag jobbar lördagkväll, samtidigt som melodifestivalen går. E ska bli underhållen av killarna uppe på höjden (de ska spela dataspel) och det blir nog lugnt och skönt på jobber så det gör mig inte så mycket! :) Cash in - cash out!

På fredagkväll blir det nog bio med E. Ska bli så mysig, saknar honom så. På tal om det, är det någon som sett Australia? Är den bra?

Nu blir det till att springa ner till Ica och panta lite. Hörs senare!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Jag diskar så fort jag bara druckit ett glas vatten ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback