Ännu en dag som bara försvann..

2009-05-01 @ 02:28:25

Som ni förstod gick inte allt enligt planerna idag heller. 14.30 ringer Madde från jobbet och frågar om jag kan tänka mig att åka och "rädda" våxnäs. Så på med McD-kläderna och körd dit i taxi blev jag. Sen vart det jobb, jobb, jobb i fyra timmar. Sen fick jag skynda mig hem för Christin som skulle slutat 20, hade fått sluta tidigare och stod tillsammans med två kompisar utanför mitt hus och väntade på mig. Så fort de kom vart de snabbstädning, matlaganing och middag. Mums-mat vart det, som alltid när jag lagar :P Efter det blev det lite mys bara. Filip och Libbe dök upp, och sen även Matte och Maria. Sist men inte minst vart det utgång på Arena och skaka rumpan i två timmar. Får se vad sätesmuskeln säger om det imorgon men det har faktiskt inte gjort ont alls ikväll, även om den med jämna mellanrum känts helt ur funktion. :P

Nu längtar jag så efter sängen!!! Lite bilder kommer upp imorgon. Sov gott allihopa. Imorgon blir det mysdag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback