Back in business.

2009-05-26 @ 16:22:20

Eller hur det nu stavas?! :P Nu är jag tillbaks iallafall och sista tentan är gjord, SKÖNT! Det kunde gått riktigt bra, det kunde lika gärna gått åt skogen, så om 2 veckor får vi se. Jag pluggade typ bara på komparativa fördelar igår vilket visade sig vara typ halva tentan så, så sett hade jag ju tur. Men det sket sig ändå rätt bra i slutet så vi får se och hoppas på det bästa.

Efter tentan gick jag och Christine på stan, käkade lite, fikade lite och tröstshoppade lite. Detta blev det:

Korallfärgat linne med paljetter från BikBok



Grå tröja från BikBok


Sist men inte minst, en efterlängtad skinjacka. Dock modell KORT!


Nu ska jag göra mig iordning för att dra till gymmet. Hörs efter! :)

Kommentarer

Postat av: Anonym

snygging-jacka, ta den till skolan imorrn så jag får se :D

Postat av: Cristin

vi fann superfina grejer till dig!



Kommer sakna dig med! Vi får hålla varandra uppdaterade i helgen när du är iströmstad, så får vi ses när du kommer hem! :) puss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback