Besviken på allt utom solen!

2009-05-12 @ 09:53:51

Känner mig just nu rätt så ambivalent. Jag ringde ännu en skiftledare på jobbet, som inte heller kunde boka tiderna åt mig. Kanske ska jag vara glad för det men det var sådana där bra tider, kvällar och helger. Eller ah, kvällarna finns inte kvar längre och helgen lär väl inte heller finnas kvar när jag väl hittar någon som kan boka åt mig. Jag blir så arg?! Är det såhär man behandlar sina anställda?! Jag har skickat ett mail till chefen som säkert löser problemet, men hon kommer ju inte tillbaka förrän på fredag och jag har ingen lust att invänta svar. Jag vill att hon ska hjälpa mig NU! 

Just nu hatar jag mitt älskade jobb!

Här kommer dagens lista: 

Gjort: Vaknat & ätit frukost.
Planer: Ta en promenad, plugga lite och åka hem.
Ser på: Skärmen.
Lyssnar på: Inget.
Läser: Det jag skriver.
Dricker: Nada.
Äter: Flngor.
Bästa: Solen skiner!
Sämsta: Jag saknar E, jag åker hem från Emma, jag har inte tid med någonting och just nu hatar jag mitt älskade jobb?!
Väder: Blått och ljust.
Dagens favoritsak: Telefonen?
Vill ha: Allt...
Dagens outfit:  Hmmm..

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback