Blä!

2009-05-21 @ 16:09:12

Träningsmotivationen ligger just nu i BOTT! Shit tråkigt. Jag var i alla fall på gymmet en sväng och körde lite ben men det var så länge sen att det blev alldeles fel med vikterna och jag höll på med inställningarna hela tiden så det blev aldrig riktigt bra. Sen blev det lite mage på slutet men det var bara trist. Egentligen ville jag kört tidig Bodypump men det fanns ingen idag, sen när jag gick från gymmet såg jag att det ändrat passen idag eftersom det är Kristi Himmelfärds och att det visst fanns pump, men då blev jag bara så sur att jag gick hem.

Dessutom testade jag shortsen på gymmet. Jag tänkte att det kanske kan vara kul om man ska köra ben. Brukar ju alltid bli mer peppade om man verkligen ser musklerna arbeta men icke. Eftersom jag blev svettig (som man ska bli när man tränar) så klibbade låren mot skinnet i maskinerna och jag fick inte alls den rörligheten jag behövde för att utföra vissa maskiner rätt. Surt, sa räven, helt enkelt.

Imorgon blir det i alla fall pump. Och shortsen får bara användas på pass eller på vägen till stranden i sommar. Så det så. Nu ska jag försöka trolla med knäna och laga någon mat från mitt fortfarande ack så tomma kylskåp. Hörs senare.

P.s. Känner mig som en bebis som inte vill ta tag i någonting. Jag vill ha Erik!! D.s.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback