Buhu!

2009-05-27 @ 20:10:41

Snyft, snyft. Det gick inte alls bra hos doktorn, eller jo, det gjorde det kanske. Doktorn ordinerade torkade plommon och fikon, färska blåbär och ett par kapslar som jag ska hämta ut från apoteket. Sen sa hon att hon nog inte kunde göra mer. Jag lider av en irreterad tjocktarm men det är olika för alla vad tarmen inte klarar och därmed är det bara att fortsättta testa att utesluta olika matkategorier så får vi se. Dock fick de mig att gråta så häftigt att linserna åkte ner på tröjan och sminket ner på kinderna. Det skulle nämligen tas blodprov innan jag fick gå och ni som följer bloggen vet ju min relation till nålar. Den är ingen höjdare. Så en sköterska fick hålla min vänster hand och prata konstant mot mig samtidigt som hon påminde mig att andas, jag glömde tydligen det. Den andra sjuksköterska stack och tog de rör som behövdes för ämnesomsättningsprov, blodvärdesprov och glutenallergisprov. Så om ett par veckor vet jag säkert... 

Men nu ska jag krypa ner i sängen och tycka synd om mig själv.. Imorgon blir det skola och kanske åker jag till Strömstad. Jag ska försökt få tag på chefen under eftermiddag men det har väl inte gått så bra. Får ringa jobbet nu. Hörs imorgon :)

 

Kommentarer

Postat av: Cristin

Gumman, stark du var som klarade ta testerna iaf, trots skräcken! :) Hoppas de hittar vad det är och att allt blir bra!



Löste det sig med Strömstad??



PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback