God morning Sunshine.

2009-05-15 @ 10:08:49

Jag känner mig lätt mörbultade efter träningsvärk och fight med E om lite sängspace under natten. Just nu ligger han kvar och sussar sött och jag funderar på att käka lite frukost. Idag står det bara roliga saker på dagordningen. Jag och E ska knata runt milen där statsloppet skall vara så att jag inte, mot all förmodan springer fel. Nä men det kan vara skönt att veta ungefär var och ungefär hur det ser ut med eventuella backar och så. Sen ska vi käka super god ceasarsallad á la Danielle till lunch och ikväll blir det nog laxgryta innan vi knallar bort mot biografen och en kväll med Wolverine.

En helt underbar fredag helt enkelt och att solen skiner gör ju bara livet sååå mycket enklare! Imorgon blir det förhoppningsvis gym. Vet inte riktigt och E låter mig gå dit själv ;) men jag är heller inte så sugen på att betala 100 kr (?!?!) för att få in honom. Nackdelen med SATS, de har skitdyra priser på allt men speciellt engångsträning. Suck!

Sola skall vi nog hinna med någongång i helgen också. Mums!

Nä, nu ska det bli frukost. Naturell yoghurt med müsli och äggmackor! Mumma!

Vet inte hur duktig jag kommer vara på att uppdatera medan älsklingen är här men jag ska försöka underhålla er så mycket jag kan! ;)



Jag vågar inte riktigt ge mig ut och springa än pga sätesmuskeln men om jag inte kan löpa in skorna så får jag väl gå in dem?!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback