God natt Torsdag!

2009-05-21 @ 22:42:29

Hej på er,

ni ska få slippa ännu ett deprimerat inlägg, nu ska jag snart lägga torsdagen bakom mig. Hoppas du hade en toppen dag pappa, jag är super ledsen över att jag inte kunde vara där men jag hoppas du blir glad över presenten!! :)

Imorgon blir det jobb som sagt och jag har bestämt mig för att rocka! Jag ska gå och lägga mig snart för att gå upp i tid för att göra mig riktigt fräsch innan jobbet. Allting blir mycket roligare om man känner sig fin. Kanske får man lite uppskattade ögonkast som gör allt mycket roligare? Eller haha, vem försöker jag lura? Jag har ju samma förstora gråa McD-byxor och rutiga instoppade skjorta som alltid MEN Christine lyckas ju alltid se fräsch ut  så varför skulle inte jag? ;)

Jag får väl försöka göra något med håret också men jag är inte riktigt säker på vad än. Man måste väl få göra lite flätor tofsen? Sen blir det nog linser imorgon också så glasögonen slipper åka ner och sitta halvvägs ner på näsan som värsta skolfröken. :P Har jag riktigt bra med tid så kommer det kanske upp en bild :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback