Grrr!

2009-05-25 @ 10:50:43

Åh jag blir så arg!!!

Jag har försökt få koll på det här med landstinget här i Värmland så jag kan få någon diagnos eller nått, så jag vet vad jag ska göra med min mage. Jag och Christin pratade en sväng om det igårkväll och nu imorse fick jag ett ryck och ringde till sjukvårdsupplysningen för att fråga vart jag ska vända mig. Jag har försökt ta reda på det flera gånger själv men eftersom varje vårdcentral har flera avdelningar vilken jag inte verkar passa in på någon, kan man säga att jag blir lite smått frustrerad. Men fick jag NÅGON SOM HELST hjälp av kärringen på sjukvårdsupplysningen?! ICKE! När jag tillslut sa att jag tror jag vet vilken vårdcentral jag tillhör men inte vilken avdelning och så vilket av alla nummer osv. jag ska ringa så bad hon mig bara ta ett nummer, berätta om mitt problem och sedan låta dem skicka mig vidare. Idiot! Vilken tycker du att jag ska ringa? Mödravårdsavdelning? Barnmorskeavdelningen? Eller kanske ungdomspsykiatrin? Tillslut skrev jag upp numret till familjeläkarnas avdelning (trots att jag inte har en familjeläkare) så får vi väl se vart jag hamnar. Fan då, och svensk sjukvård betalar man pengar för?! Värmlands landsting måste ha det lugnt och skönt för de har ju gjort systemet så krångligt att hälften av de som behöver hjälp skiter i att skaffa någon för det är så jävla krångligt!!! Inte konstigt att studenterna inte vill skriva sig här, MAN FÅR JU FAN INGEN HJÄLP!!!! *GRRRRRRR*

Så men lite mindre frustration kvar, ska jag nu ta tag i boken i 30 minuter innan jag måste göra mig iordning till jobbet. Blev inkallad redan 11.30 så då blir det ännu mer pengar :) (Synd för tentan bara... :P)

Hörs ikväll!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Hej tjejen!



Hur blev fortsättningen???Ringde du familjeläkaren?

Vill du att jag hjälper dig....

Hör av dig.

Stor kram

//Från Mamsen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback