Helt slut!

2009-05-30 @ 00:52:37

Hej på er,

sitter i köket med Johan och snackar lite. Är helt slut. Det har faktiskt gått rätt bra efter att jag fått grepp om deras non-stop (smarties), stora menyer (plus meny), extra stora menyer (plus meny med cheesebugare), softis (glass) och massa annat roligt de har för sig, norrmännen. Jag fick stå i DT 1:an och det gick faktiskt riktigt bra efter allt krångel med svenska och norska kronor. Det däremot är gött krångligt!!! Suck!!

Men, men.. nu måste jag sova. Jag börjar redan kl 10 och jag hade hoppats på att hinna handla lite lunchmat innan.


Shit vad jag saknar min älskling.. Nu ska jag krypa ner i sängen och tänka lite på hur underbar han är! :)

Sov gott allihopa!

Kommentarer

Postat av: Älsklingen

Sov gott baby!!! lyckat till i morgon! Jag älskar dig, glöm inte det!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback