Helt slut!!

2009-05-10 @ 18:39:25

Hej på er,

nu sitter jag i soffan och kan knappt lyfta armarna, så trött är jag. Emma orkade inte klia sig på näsan efter passet så hon fick möta armen halvvägs upp med att luta ner huvudet, typ på den nivån är det. Idag har det blivit diskat, tränat och kollat på tv. Träninen var underbar! Det var så skönt att gå på ett pas för första gången på typ 3 veckor. Jag hade riktigt lätta vikter på alla muskler och det räckte verkligen. Sätesmuskeln kändes efter utfallen så det blir vila igen nu för att se hur det känns imorgon. Satsar på film och fruktsallad ikväll. MUMS!

Nu ska jag släpa mig in i duschen! Hörs eventuellt senare eller imorgon :) Då har vi stoora planer! ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback