Hemma igen :)

2009-05-25 @ 18:22:24

Hej på er,

det blir ingen träning ikväll, det blir plugg hela kvällen. Jag kände att tentan gör jag förhoppningsvis bara en gång men träna kan jag göra när jag vill och omtenta är inget jag satsar på.. Dock ser det ut som att den där veckan hemma inte blir någon hel vecka. Det blir en ons-sön men, men.. Jobbar nämligen söndagkväll och måndag. Jag känner inte riktigt för att börja sommaren med att krångla men jag ska hitta luckor att komma hem till min kära familj :)

Imorgon ska jag ringa familjeläkaren och se vad som händer där. Om jag kan komma till det där stället som heter Planeten (har luskat lite på jobbet idag) som tydligen skall finnas för folk utan familjeläkare. Konstigt att det inte står något om den avdelning på deras annars så välplanerade hemsida.

Nej, nu till skolböckerna. Imorgonbitti är det alltså tenta! Wish me luck!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback