Hemma igen!

2009-05-14 @ 00:55:18

Hej på er,

förstår egentligen inte varför jag sitter framför datorn när jag egentligen borde sova men ni betyder så mycket för mig, mina kära läsare, så här kommer ännu en uppdatering under en egentligen opassande tidpunkt! ;)

Har just kommit hem från jobbet, tvättat av sminket (den stackars masaran jag orkade kleta på idag), borstat tänderna, plockat ur linserna och tagit med mig datorn upp i sängen. Helt slut!! Om 6 timmar ringer klockan.. Shit, jag kommer vara helt slut imorgon! Jag som ALLTID brukar sova MINST 8 timmar per natt. Haja. Jag får sova mig igenom folk&försvar på förmiddagen. Sen ska jag hem, powernap, plugga lite och sen träna. Sen kommer Han med stort H hit. Gud vad lycklig jag blir bara av att tänka på det. Nu är det typ 3 veckor sedan vi såg sist gång. Såhär länge har vi nog aldrig varit ifrån varandra. Ska bli så skönt att få krypa upp i hans armar.

Imorgon blir det boot-camp på SATS. Ska bli såå skönt att komma igång med träningen igen. Lite beroende på vem som har den kanske det blir lite mangling av diverse muskler innan. Vem vet? Tänkte att jag skulle lägga mig i solariet också en stund men Älsklingen ville följa med och sola så det får jag la skjuta på en dag eller två. Han blir mer och mer lik mig för var dag som går. Träningstokig, älskar att sola.. Men finns det något bättre än att känna värmen mot huden och all D-vitamin spridas i kroppen? Dessutom känner man sig mycket fräschare när man har lite färg och man slipper att bränna sig under sommaren första dag i solsken. :P

Nu ska jag krypa ner i sängen. Nästa uppdatering kommer säkerligen imorgon runt lunch. Ha de bra tills dess!



Jag och min älskling har sovmorgon. Känns som att sist gång det hände var när kortet togs, för cirka 6 månader sen...

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback