Lång men bra dag!

2009-05-25 @ 01:53:53

Hej på er,

löprundan idag gick inte alls bra. Jag fick super håll efter bara 4 km. Kanske borde jag gått upp med en gång och ätit frukost istället för att legat kvar i sängen och pratat i telefon med Erik. Då hade ju maten fått 2 timmar i magen, istället för 1. Haja, jag som aldrig brukar få håll, kunde knappt gå rakt den sista km hem (tog en genväg). Men jag kom i alla fall hem i tid så att jag slapp stressa alldeles för mycket till jobbet.

Sen vart det full fart på jobbet. Jag lyckades missa TVÅ bussar, genom att få rast typ 2 minuter innan båda gångerna. (YES!!) Så skönt! Sen var det i u för sig fortfarande fullfart när jag kom tillbaka men vi hade några lugna minuter idag i alla fall. Skönt när man hinner fylla upp och städa lobbyn lite innan nästa rusch liksom. När klockan blev 20 och det var dags att cykla hem kändes det super skönt. Jag hade pratat med Christin och bestämt att hon skulle komma över och käka lite och mysa så jag skyndade hem för att städa. Det är tur att det kommer folk lite då och då så att lägenheten får lite uppmärksamhet. Blev i alla fall diskat, dammsugit och plockat lite.

Vi lagade pasta med pastasås (avancerat? KNAPPAST!! :P) och sen mumsade vi på lite godis. Det var skitmysigt. Skönt att kunna prata om allt som händer på jobbet också med någon. Det är ju typ mer än halva mitt liv förtillfället. Det blir faktiskt jobb imorgon med. Ska ta sista delen av Christins 9-18 tid, så 13-18 skall jag vara på jobbet. Innan dess tänkte jag sova och plugga. Efter tänkte jag faktistk gå och träna. Undra hur fan tentan kommer gå. Säkert helt åt helvette. Såhär lite har jag aldrig pluggat förut. Jag har inte ens läst hela Bigsten, bara typ första kapitlena och några i mitten. Hinner ju läsa resten på Berg och gå igenom PowerPoint m.m men undra om det räcker.. Hoppas, hoppas. Just nu är motivationen nere på noll och jag jobbar mycket hellre. Det är bra det för mycket jobb blir det. :) Strömstad nästa helg som vankas och det skall vara JOBBIGT har jag hört! Annars är skolan snart slut. Avslutar med ett himla bra grupparbete så får vi se :) Sen blir det hem 1 vecka innan jobbandet drar igång. Skall bli super skönt att komma hem. Har ju inte varit hemma ORDENTLIGT sedan typ mitten på mars eller nått. Saknar alla hemma massor!

Nu ska jag sova. Go natt allihopa. Vi hörs imorgon!

Kommentarer

Postat av: Martina

tack syster


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback