Lördag

2009-05-02 @ 11:30:51

Humör: Sprallig
Gjort: Vaknat & ätit frukost, tagit en morginpromenad
Planer: Åka till Karin, sola, mysa och grilla :)
Ser på: Skärmen.
Lyssnar på: Tv:n.
Läser: Det jag skriver.
Dricker: Inget.
Äter: Inget.
Bästa: Att solen skiner och det gör mig så glad.
Sämsta: Hmm, att jag inte pratat med E på ett tag.
Väder: Sol! :)
Dagens favoritsak: Hmm.. Vet inte?
Vill ha: En frisk sätesmuskel. NU!
Dagens outfit:  Hmm, vet inte. Kanske kommer en bild sernare om ni har tur :P

Kommentarer

Postat av: Berra

Tjing-tjing!

Visst har det varit kalasväder ute idag, är i stugan och bygger altan till sommarens grill & badfest. Var tuff och hardcore, jobbade i bar överkropp och har tack vare det redan bränt mig ;-p

Såg att du köpt nya skor. Behöver själv nya träningsskor men snålvarg som jag är väntar jag på att vi får skobidrag. Siktar in mig på ett par Rykä igen, bästa skon, full power! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback