Lugn morgon

2009-05-08 @ 11:06:27

Hej på er,

jag sitter i sängen med datorn i knät, lyssnar på musik och tv:n står på. Inte direkt energisnålt men det känns mindre ensamt då. Emma är i skolan och håller tal. Hon är så duktig. Tanken är väl att vi ska plugga lite och greja medans jag är här. Hon har en stor tenta och jag måste gå igenom alla powerpoint presentationer som har kommit ut på kurshemsidan. Visst måste man vara duktig ibland men innan dess unnar jag mig en lugn morgon. Jag skall snart hoppa in i duschen och göra mig iordning. Idag blir det en ordentlig sminkning första gången på säkert 1 månad. Somliga kan inte gå utanför dörren utan smink, lika konstigt tycker jag men det är ju deras val. Jag ser ju ut som jag gör och om du är värd att lägga tid på kommer du ju ändå förr eller senare (oftast förr) se mig utan smink så varför försöka dölja något från början? :) You're so beautiful!




Snart är det dags för duschen och sen ska jag diska och marinera lite kött till grillningen ikväll. Ha världens bästa fredag allihopa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback