Måndag i regnet!

2009-05-18 @ 10:08:57

Gjort: Vaknat, ätit frukost, tränat och åkt till skolan. :) Sitter just nu utanför biblioteket och väntar på de andra..
Planer: Va i skolan hela dagen och greja med grupparbete. Ikväll blir det "tjej-kväll" med Filip och förhoppningsvis får jag vaxat mina ben tillslut.
Ser på: Skärmen.
Lyssnar på: Inget.
Läser: Det jag skriver.
Dricker: Nada.
Äter: Inget.
Bästa: Att det var såå skönt att träna imorse och känslan nu av att "ha de gjort". Rygg och armar är totalt överkörda känns det som. :P
Sämsta: JAG SAKNAR MIN ÄLSKLING!
Väder: Regnet, det bara öser ner.. :(
Dagens favoritsak: Busskortet.
Vill ha: Mer pengar!
Dagens outfit:  Jeans från VM, orange t-shirt från Gina, Filips tröja och min gula regnjacka. :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback