Måndag

2009-05-04 @ 17:17:06

Hej på er,

idag har det varit fullt upp. Mycket som händer här. Först var jag och solade imorse. Mums! Det var så skönt, det var ett tag sen sist nu. Haja, sen vart det hem, göra sig iordning och iväg till optikern för linskontroll som för övrigt gick super bra. Sen vart det första bästa buss till skolan, föreläsning och lite plugg. Sist men inte minst en sväng till gymmet. Överkroppen manglad. Efter 1,5 timme var jag helt slut och promenaden hem kändes två mil trots att jag inte ens tränat ben. Imorgon var tanken att jag skulle försöka mig på spinning med min favorit ledare men skall jag vara ärlig känns inte sätesmuskeln riktigt redo och om jag ska bli bra någon gång är det rätt viktigt att ta det lugnt. Kanske blir det bara en promenad istället.

Just nu önskar jag att jag inte anmält mig till stadsloppet. Det gör mig bara stressad och jag kommer ändå inte kunna prestera bra som det ser ut just nu... Suck.

Nu ska jag se på SATC och äta lite mörk körsbärschoklad.

Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback